Kaada vaikka punaviiniä päällesi
Juhlassa yleensäkin ja erityisesti näin alkavalla joulujuhlakaudella saattaa käydä niin, että kauluspaidalle – ja tuurilla juuri valkoiselle – saattaa kaatua vettä, punaviiniä, ruokaöljyjä, kastiketta tai ruokaa vahingossa roiskahtaa rinnuksille. Tämä tietysti harmittaa ja voi olla hankalaa puhdistaa ravintolassa tai juhlapaikalla. Tiesitkö, että tähänkin asiaan on ratkaisu tämän päivän maailmassa?
Maailman suosituin joululahja - onko sellaista?
Taas on se aika vuodesta, kun moni epätoivoisesti miettii, miten muistaa jouluna oman organisaation henkilöstöä, asiakkaita ja sidosryhmiä. Ei liian kallis, liian edullinenkaan ei voi olla, miten hoitaa paketointi, kortit, tervehdys, logistiikka ja toimitukset?
Tyylikkäästi kohti talvea
Edustusta yrityksellesi syksyyn ja talveen upeiden, profiloitujen päällysvaatteiden kautta. Katso uusi kuvastomme tästä.
Mikä ihmeen t-paita?
T-paita – maailman yksi merkittävimmistä mainoskanavista ja vaikuttajista jo yli 100 vuoden takaa. Sana ”T-shirt” ilmestyi tietojen mukaan 1920-luvulla ensimmäistä kertaa printattuun muotoon F. Scott Fitzgeraldin romaanissa ”Side of Paradise”. Kirja tarkastelee ensimmäisen maailmansodan jälkeisen nuorison elämää ja moraalia.
Branding your business - promootiotuotteiden tämän päivän trendit
Teknologia ja tekniset tuotteet ovat viime aikoina olleet kasvavia trendejä yritysten ja organisaatioiden promootiotuotteissa. Kestävä kehityksen merkitys ja arvomaailma nostavat voimakkaasti päätään. On tärkeätä tietää mistä tuote tulee, miten se on valmistettu ja noudattaako tuotteen toimittaja ja valmistaja Fair Trade –kaupan periaatteita.
Yksilöllinen profilointi huomataan - brändää, profiloi ja menesty!
Suurin ongelma brändin rakentamisen aloittamisessa on se, että ennustetaan kuluttajan käyttäytymistä omista henkilökohtaisista lähtökohdista. Oletetaan, että edustamme kuluttajan käsityksiä, asenteita, tulotasoa ja mielenkiintoa markkinointia kohtaan.
The Craft Principle
Craft on pitkään tehnyt yhteistyötä huippu-urheilijoiden kanssa ympäri maailmaa. Huippu-urheilijat vaativana kohderyhmänä ovat auttaneet Crafitia jatkuvasti kehittämään urheiluvaatteiden toimivuutta, mukavuutta, teknologiaa ja laatua yleensä. Craftin tuotteet ovat samalla myös modernin trendikkäitä ja edustavat viimeistä designia.
Nanoteknologia – ei ryppyjä, ei tahroja
Kun nanoteknologiaa käytetään oikealla tavalla kauluspaidoissa, syntyy paidasta aivan uudenlainen käyttökokemus. Kaada valkoisen paidan päälle vaikkapa punaviiniä, niin paita ei likaannu, vaan se on käytettävissä edelleen – siksi se soveltuu vaikkapa kokin tai tarjoilijan työkäyttöön ja on samalla huippulaadukas paita kaikkiin juhliin.
Profiilituotteiden ja mainostekstiilien kehitys - huippulaatu ja vastuullisuus
Kaukana ovat ne ajat, kun me More Onissa aloitimme toimintamme 30-vuotta sitten, jolloin ei voinut olla täysin varma onko yrityksen T-paidan, fleecen tai hupparin kaikki koot saatavilla. Myös laatu ei aina ollut tasalaatuista ja istuvuudessakin oli usein toivomisen varaa.
Lahjaksi valmistuneelle - Aurora Luxury Writing Instruments
Pitkät perinteet ja kulttuuri ovat tehneet Aurorasta kynäkeräilijöiden suosikin. Vaikka kynien keräily ja kynäkulttuuri pohjoismaissa ei ole yhtä yleistä kuin kelloharrastus ja kellojen keräily, ovat silti kynien Limited edition sekä Limited production -numeroidut sarjat maailmalla arvossaan.
Pienillä asioilla hyvää oloa
Työhyvinvointi ei ole pelkästään työntekijän tai työnantajan vastuulla, vaan se on aina yhteistyötä johtotason, esimiesten sekä työntekijöiden välillä. Työhyvinvointia ja työssä jaksamista voidaan edesauttaa pienillä asioilla. Tiimihenkeä voidaan parantaa myös yhdessä liikkumalla.
Jakotuotteen merkitystä ei kannata aliarvioida
Riittääkö se, että yritys on läsnä online ja onko promootiotuotteilla enää merkitystä yrityksen markkinoinnissa ja viestinnässä.
Suomalainen design ja kestävä kehitys
Varsinkin silloin, kun materiaalina on vaikkapa puu tai muu pitkän käyttöiän materiaali, suomalainen design on erinomainen esimerkki kestävästä kehityksestä. Vastuu ympäristöstä alkaa olla yhä tärkeämpi asia jokapäiväisessä keskustelussa. Heti rikki menneet tuotteet eivät paitsi anna yrityksestä hyvää laatukuvaa, myös viestivät yrityksen vähät välittävän tärkeistä arvoista.
Tunnelmia Kotkan Meripäiviltä - menoa ja meininkiä
Kotkan Meripäivät on yksi Suomen vanhimpia kesätapahtumia, joka on järjestetty jo vuodesta 1962. Ohjelmaa riitti koko perheelle aina pienistä lapsista aikuisiin saakka. Tänäkin vuonna tapahtuma keräsi kaiken kaikkiaan noin 200 000 vierailijaa.
Kotkan meripäivät panostaa kestävään kehitykseen
More On tuotteistaa Kotkan Meripäivien viralliset tapahtumatuotteet
More Onilla on oma Kotkan Meripäivien virallisten tapahtumatuotteiden myyntipiste parhaalla paikalla. Viralliset tapahtumatuotteet ovat myynnissä ja nähtävillä jo nyt, Meripäivien omassa verkkokaupassa osoitteessa shop.meripaivat.com.
Kirjoittamisen juhlaa ja kynäkulttuuria
Kaunokirjoitusta ei enää opeteta koulussa. Digitaalisuus menee edelle, mutta varmasti jossakin vaiheessa kirjoittaminen, kaunokirjoittaminen sekä kalligrafia tulee olemaan trendi – kaiken digitaalisuuden keskellä.
Kestävä kehitys - oletko hereillä?
Kestävän kehityksen ja orgaanisesta puuvillasta valmistetut vaatteet eivät ole ainoastaan 100 % orgaanisesta puuvillasta Fair Traid –reilun kaupan mukaisesti tai erilaisen sertifikaattien mukaisesti tuotettuja, vaan ne ovat aidosti hyvälaatuisia ja miellyttäviä pitää päällä.